Sonda di trasduttore ultrasonicu medicale L38 custodia
Tempu di consegna: In u casu più veloce pussibule, spediremu a merchenzie in u stessu ghjornu dopu avè cunfirmatu a vostra dumanda. Se a dumanda hè grande o ci sò esigenze speciali, serà determinata basatu annantu à a situazione attuale.
Dimensione di l'alloghju di a sonda L38:
Indicatori di rendiment di i sensori ultrasonici:
U core di a sonda ultrasonica hè u chip piezoelectric. Wafers ponu esse fatti di parechji tipi di materiali. A dimensione di u chip, cum'è u diametru è u grossu, hè ancu diversu, cusì u funziunamentu di ogni sonda hè diversu, è avemu da capisce a so prestazione in anticipu prima di l'usu. I principali indicatori di rendiment di i sensori ultrasonici includenu:
1.Frequenza di travagliu - hè a frequenza di risonanza di u chip piezoelectric. Quandu a frequenza di a tensione AC applicata à i dui estremità hè uguale à a frequenza di risonanza di u chip, l'energia di output hè massima è a sensibilità hè ancu a più alta.
2.Temperature di travagliu - Dapoi u puntu Curie di materiali piezoelectric hè giniralmenti relativamente altu, soprattuttu sonde ultrasonic diagnostic chì usanu menu putenza, a temperatura di travagliu hè relativamente bassu è pò travaglià per un bellu pezzu senza fallimentu. I sondi di ultrasound medicale anu una temperatura relativamente alta è necessitanu un equipamentu di refrigerazione separatu.
3.Sensibilità - dipende principalmente da u wafer di fabricazione stessu. Se u coefficient d'accoppiamentu elettromeccanicu hè grande, a sensibilità hè alta; à u cuntrariu, a sensibilità hè bassa.